LOADING

Type to search

Τα παιδιά μας ιδιαίτερα στις απομακρυσμένες περιοχές δικαιούνται ισότιμης αντιμετώπισης και πρόσβασης στην εκπαιδευτική διαδικασία

Πολιτική

Τα παιδιά μας ιδιαίτερα στις απομακρυσμένες περιοχές δικαιούνται ισότιμης αντιμετώπισης και πρόσβασης στην εκπαιδευτική διαδικασία

Share

                                                          

Ερώτηση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο κατέθεσε η βουλευτής Κορινθίας κυρία Μαριλένα Σούκουλη Βιλιάλη απο κοινού με τη βουλευτή Ν. Ιωαννίνων κυρία Μαρία – Αλεξάνδρα Κεφάλα , αναφορικά με την κάλυψη Κενών Θέσεων Εκπαιδευτικών σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδας αλλά και της Κορινθίας μας.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η κυρία Μαριλένα Σούκουλη Βιλιάλη « Η κυβέρνηση Σύρίζα με την κατάργηση της διπλής μοριόδοτησής για τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε απομακρυσμένες περιοχές αφαίρεσε ένα σημαντικό κίνητρο για την επαρκή στελέχωση των συγκεκριμένων σχολικών μονάδων. Αυτό πρέπει να αλλάξει άμεσα. Τα παιδιά μαςιδιαίτερα στις απομακρυσμένες περιοχές σε ολόκληρη την Ελλάδα αλλά και την Κορινθία μας δικαιούνται ισότιμης αντιμετώπισης και πρόσβασης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τώρα είναι η Ώρα » 

Ερώτηση

                                Προς: Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ν. Κεραμέως

ΘΕΜΑ : «Κάλυψη Κενών Θέσεων Εκπαιδευτικών σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές»

Αξιότιμη κα. Υπουργέ,

Το πρόβλημα στελέχωσης των σχολικών μονάδων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδος έχει αναδειχθεί σε μείζον θέμα για την νέα σχολική χρονιά. Πάνω από 2500 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν ανέλαβαν ή παραιτήθηκαν από τις θέσεις στις οποίες προσλήφθηκαν κατά το πρώτο τρίμηνο της νέας σχολικής χρονιάς. Σημαντικό παράγοντα σε αυτή την εξέλιξη αποτελεί το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κατήργησε την διπλή μοριοδότηση, με αποτέλεσμα οι θέσεις σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές να μην είναι πλέον ελκυστικές και να δημιουργούνται εκπαιδευτικά κενά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο οι καθηγητές να παραμένουν στην ανεργία, στερούμενοι εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας και εισοδήματος, αλλά κυρίως οι μαθητές να μην έχουν πρόσβαση σε ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό ωράριο με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Γνωρίζοντας τόσο το προσωπικό σας ενδιαφέρον όσο ότι η νέα Κυβέρνηση καταρτίζει νέο σχέδιο για να δοθούν κίνητρα και να υπάρξει κάλυψη των θέσεων αυτών σας παραθέτουμε τις παρακάτω ερωτήσεις: 

-Προτίθεται το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων να επαναφέρει το σύστημα της διπλής μοριοδότησης ως κίνητρο για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές;

-Τι άλλα κίνητρα σχεδιάζει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων να δώσει ώστε η διαδικασία στελέχωσης των σχολικών μονάδων να ολοκληρώνεται με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο;

Οι ερωτούσες βουλευτές​

ΜΑΡΙΑ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΕΦΑΛΑ                 Μαρία Ελένη (Μαριλένα) Σούκουλη- Βιλιάλη

Βουλευτής ΝΔ Ν. Ιωαννίνων                                 Βουλευτής ΝΔ Ν. Κορινθίας